#1 2013-11-23 14:58:27

 soul1988

Admirał

Skąd: Pieniężno
Zarejestrowany: 2013-10-08
Posty: 50
Punktów :   
WWW

Breaking Point - Devblog #2

W dniu wczorajszym twórcy moda Breaking Point dodali na youtube nowy devblog #2!!   Przedstawia  on   system   człowieczeństwa   "Heroes   and   Bandits" zaimplementowany w modzie.

Omawiany jest system i wartość poszczególnych poziomów człowieczeństwa. Jak widać na filmie, system jest bardziej złożony niż ten w DayZ i daje nam więcej profitów związanych z byciem bohaterem czy też bandytą. Na chwilę obecną mamy po 3 poziomy każdego z poziomów człowieczeństwa.

Przestawiają się one następująco:

Hero level 1:
- wymagane człowieczeństwo +5000
- Otrzymujemy:
   * Rifleman Hero skin

Hero level 2:                                                                                            Hero Vest:
- wymagane człowieczeństwo +15 000                                                        - wymagany poziom bohaterstwa lvl 2 lub wyższy
- Otrzymujemy:                                                                                        - zwiększona ochrona balistyczna
   * Ranger Hero Clothing
   * Less than Lethal Ammo Kit (amunicja wyrządzająca mniejsze szkody)
   * dostęp do Hero Vest oraz Bergen Rucksack (plecak)

Hero level 3:                                                                                           Hero Carryall Backpack:
- wymagane człowieczeństwo +25 000                                                       - wymagany poziom bohaterstwa lvl 3 lub wyższy
- Otrzymujemy:                                                                                       - średnia ochrona balistyczna
   * Veteran Hero Clothing                                                                         - duża pojemność plecaka
   * Less than Lethal Ammo Kit
   * Ranger Equipment Belt (pas)
   * dostęp do Hero Vest oraz Carryall Backpack (plecak)


Bandit level 1:
- wymagane człowieczeństwo - 5000
- Otrzymujemy:
   * Opportunist Bandit Clothing

Bandit level 2:                                                                                        Bandit Bandolier: (pas z amunicją przewieszany prze ramię)
- wymagane człowieczeństwo - 15 000                                                          - wymagany poziom bandyty lvl 2 lub wyższy
- Otrzymujemy:                                                                                          - wysoka ładowność, małe wymiary
   * Bandit Marauder Clothing
   * dostęp do Bandit Bandolier oraz Caryall Backpack
   * Russian Ammo Kit                                                                                           

Bandit level 3:                                                                                        Bandit Caryall Backpack: (plecak)
- wymagane człowieczeństwo - 50 000                                                          - wymagany poziom bandyty lvl 3 lub wyższy
- Otrzymujemy:                                                                                          - większa ładowność niż zwykły Caryall Backpack
   * Bandit Leader Clothing
   * dostęp do Bandit Bandolier oraz Coyote Backpack
   * Russian Ammo Kit
   * KREW SWOICH PRZECIWNIKÓW





W filmie omawiane jest również to, że twórcy starają wykluczyć możliwość zabijania swoich kolegów czy też leczenia ich w celu uzyskania danego poziomu człowieczeństwa. Nic nie da nam zabijanie w kółko swojego kolegi czy strzelanie do niego i leczenie go za każdym razem. Jest to spowodowane tym aby nadać większy sens byciu bohaterem czy też bandytą. Poza tym są bardzo surowe konsekwencje dla bohaterów którzy zabijają innych przetrwańców oraz innych bohaterów. Bardzo ciężko jest utrzymać poziom bohaterstwa.  Najszybszym sposobem na zdobycie dodatnich punktów człowieczeństwa jest zabijanie bandytów.  Ponadto bardzo dobrym sposobem na zdobycie dodatnich punktów człowieczeństwa jest zabijanie zombie, dodatkowo za zabicie zombie który goni kogoś dostanie się odrobinę więcej tychże punktów. Taka sama zależność jest wobec bandytów. Muszą oni zabijać jak najwięcej cywili. Najszybszym sposobem na zdobycie ujemnych punktów człowieczeństwa jest zabijanie bohaterów. Należy także uważać gdyż zabijanie innych bandytów będąc jednym z nich zaaplikuje nam dawkę dodatnich punktów człowieczeństwa!


Omawiane pokrótce są także nowie dźwięki wystrzałów które zostały dodane do gry. Dźwięki te na potrzebę moda stworzyło studio JSRS.



Nie wiem jak wy, ale ja sądzę, że DayZ SA ma poważnego konkurenta! Będzie się działo!





Miotający się ciągle Demon mnie okala
I płynie wokół wiatru nieuchwytnym drżeniem,
Połykam go i czuję, jak płuca mi spala
I napełnia je wiecznym, zbrodniczym pragnieniem.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zmianaplci.pun.pl www.trailerparkboys.pun.pl www.cs-gm.pun.pl www.pbfowo.pun.pl www.energy2000.pun.pl